FLER SNYGGA MUSTASCHER ÅT FOLKET

MUSTASCHERJag blir SÅ TRÖTT på att man ska behöva förklara för folk vad en snygg mustasch är!! Jag berättar om en person och säger; "mums han hade en snygg mustasch". Och när folk ger mig en konstig blick börjar sedan skratta och påpeka att bara gamla gubbar har mustascher blir jag knäckt. Man ser inte alltid gammal ut med mustasch. När jag pratar mustasch snackar vi inte om en larv på en moppepojkes överläpp, inte skoborste utan DETTA. Ska man behöva göra ett kollage av snygga mustascher för att folk ska förstå? Lite under näsan, en fläck under munnen och lite mer på hakan. Klart. Det här ska vara överflödig informationen men samhället är vilse.


Kommentarer
Postat av: Isa

Tack!

2009-03-02 @ 21:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0