Hata rubriker

Idag ska vi p g a att estetisk verksamhet inte hamnat schemat än sluta kvart över elva. SKÖNT. Men detta Annika-schema kommer som sagt inte hålla i sig. Jag ska gå och köpa mina skor nu, ni får se dem sen. Jag kanske får med Carro och Victoria också vilket vore mysigt. Vi får se!

Jag fick en trevlig överraskning på här på morgonen av moviezine, en intervju med Bill Skarsgård! Se den här. Jag är inte så mycket för honom eftersom jag inte har sett honom i något, men vem vet: jag kanske blir. Fast antagligen inte. Han verkar väldigt löjligt tonårsaktigt omogen.

Kommentarer
Postat av: Isa

Han är ju värsta lik David :O

2009-03-26 @ 06:39:56
Postat av: Emelie

Lite faktiskt!

2009-03-26 @ 06:56:35
URL: http://generationlostinspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0