Hjärnmos och utvecklingssamtal

Jag tog en tupplur för att orka vara uppe längre ikväll. Jag vet inte om det var så smart för min hjärna är alldeles mosig och cp och jag vet inte om jag kan skriva en fantastisk uppsats om de fem största filmbolagen i det här tillståndet. Men jag har förstås inget val. Efter det här inlägget ska jag anstränga mig till det yttersta, och runt fyra tänkte jag pallra mig ner till biblioteket för att se om de har några trevliga böcker med bra info i. Förhoppningsvis väcker promenaden min hjärna lite.

Idag var det utvecklingssamtal. Staffan sa att han trodde att han visste vad mitt betyg skulle bli, men han ville inte säga något eftersom Arvid satte dem. Det rörde sig om VG eller MVG. Mer än så ville han inte säga, men han sa att både han och jag skulle se till att vara lite på honom så han fick ändan ur vagnen så att säga.

Samtalet gick bra. Han sa att jag var på, ville verkligen lära mig och utvecklas, rätt attityd, var bra på att ta kritik (ta in den, omarbeta mitt sätt att tänka och ändra) m.m. Det enda negativa bad jag honom att säga, och då sa han att några i gruppen under dokumentären hade skrivit i deras utvärderingar att jag var lite gnällig. Men han sa att jag skulle ta det med en nypa salt. När man hade en ledarroll ska vara pushig/kan vara pushig och har en eller flera nivåer högre ambition än de andra så kan man uppfattas som gnällig. Jag förstår vad han menar, de i gruppen som bara satt ner och vägrade arbeta fick jag ju tjata på till slut. Han sa att det var en grej man kunde tänka på i framtiden som ledarroll bara, hur man ska pusha och få fram de andra i gruppen på rätt sätt. Något jag kommer ta åt mig, fast jag kommer ju inte få någon ledarroll igen. Så jaja. Inget som påverkade betyget.

Nu ska jag skriva en fantastiskt bra uppsats. Hrm, hoppas jag verkligen. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0