I-landsproblemskaparen har en åsikt

Just nu har jag under mer än ett dygn varit en i-landsproblemsskapare. Jag har tittat för mycket på Grey's anatomy är min slutsats. Det kommer att gå över, men just nu är det SÅ OTROLIGT irriterande. Jag hittar på saker som jag inte ens tror att jag skulle bry mig om annars. Jag skapar fjantiga dramatiska problem. Grannkillen är fortfarande blond och lång men antagligen inte snygg. Jag har fått för mig att jag vill ligga med en trevlig kombinationsidiot. Och jag hoppas för guds skull att detta plötsliga fenomen inte kommer att kvarstå. Tiden går alldeles för snabbt. Jag har ingen förmåga att låta trevlig när jag pratar med mina föräldrar i telefon fast jag egentligen vill vara det. Jag har råkat köpa ett muslipaket till. Min mobils batteri är cp så fort någon ringer mig. Jag avundas (och unnar verkligen) min vän Isa som träffade en snygg lika-lång-som-Gustaf Skarsgård-kille som hon har jättemycket gemensamt med som hon smyger med den perfekta informationen om (notera att i vårat förhållande är smyga att dra på något till senare i ett samtal, alltså inte undanhålla).

Jag vill härmed att ni ignorerar detta. Imorgon kommer jag att se fram emot filmhistorian, gå till skolan medan jag andas in vårluften och tittar på alla gröna skott som tittar upp ur marken och skratta åt mig själv. Vilket jag visserligen redan gör så jag har halva inne med andra ord! Nu ska jag äta en sen kvällsmat och sedan ha roligt. Nu ringer min mamma. Hejdå.

PS. Bajs, jag råkade lägga på när jag svarade. Vad lyckat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0