Krull och skor

Krull
"Efterlängtade" bilder. Störande att krullet inte är krulligt på bilden ens. Det var mycket större i verkligheten bara så att ni vet! Jag ser väldigt läskig ut här. Typ "jag är så lycklig jag lovar" men egentligen så kommer snart alla i min närhet att dö. Det ser man speciellt på det högra ögat! Typ ormsmalt. Läskigt.
Skor
Mina nyinköpta gula converse! Inget speciellt alltså, men ändå fina och utstickande. Anna: Jag kan omöjligt ha tjatat om de i veckor eftersom jag hittade dem förra lördagen!

Kommentarer
Postat av: Annika

Men du har pratat om dem i alla inlägg som du har skrivit den senaste veckan. Det känns som flera veckor! Hehe.

2009-03-28 @ 17:43:02
URL: http://aannikaas.blogg.se/
Postat av: Eddie

Harkel,Harkel. Du min vän, JAG haer ett par gula converse, JAG köpte dem först. Inte för att det gör nått om vi springer runt i likadana skor eftersom vi bor nån sjömil ifrån varann, men bara så att du vet :D

2009-04-01 @ 17:39:41
URL: http://ingentingnyttundersolen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0