Kvarlevor

Skoldagen blev mycket bättre än förväntat. Jag skulle inte kalla den särskilt kul, men det funkade! Jag ser inte fram emot morgondagens workshop men jag vrider mig inte i kramper av att jag inte vill gå dit. Jag längtar till filmhistorian nästa vecka! Men sedan är det ju sista gången jag är på a7 på ett halvår.... SISTA VECKAN. Jag dör av sorg. Nästa termin så börjar ju ettorna att jobba med film, så vi får vackert vänta till oktober. Usch jag vet inte hur jag ska klara mig. Ett litet plus är att Arvid kommer att ha manus och dramaturgi en gång i veckan även under kärnämnesperioden. Förhoppningsvis håller han mig vid liv.

Ska göra min sallad nu och vänta på att Isa (som saknar och behöver mig så att hon dör! Det låter allvarligt) ska ringa. PUSS.

Kommentarer
Postat av: Anna

Sv: Nja alltså även fast tankarna kanske inte rimmar av sig själv så tycker jag absolut att dikter kan stämma. Det gäller ju bara att hitta andra ord och göra om meningarna lite. Innebörden kan ju vara densamma!



2009-03-12 @ 20:05:25
URL: http://nitton9tre.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0