Morgontankar

KLAR. Gud vad skönt. Jag orkade inte göra klart den igår så jag gick upp extra plågsamt tidigt. Synd att den är jättejättedålig. Just nu bryr jag mig inte för jag är alldeles för lättad. Inte glad dock, jag kommer vara helt ensam och sorglig i skolan för Victoria som skulle vara den enda som inte åkt till fastlandet fick plötsligt för sig att följa med de andra. Menmen, inte mycket att göra åt. Efter skolan ska jag köpa mina skor. Imorgon ska jag gå till biblioteket för att hyra två filmer och sedan eventuellt för att köpa två feta boxer med Desperate Housewives som jag aldrig kommer att förtjäna. Eller nej det ska jag inte för jag ser nu att det blir 100 kronor billigare på discshop (tro mig jag behöver den hundringen). Fast funderar på att skita i det också för min hjärna kommer att bli skadad av så mycket skittv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0