Otäcka drömmar får mig lätt ur sängen

Det var meningen att jag skulle gå upp klockan åtta, men nu är klockan halv sju och jag är redan uppe. Anledningen är att jag sov oroligt i natt med jobbiga drömmar. Klockan halv fem vaknade jag först, sedan sex. Vid fem hade jag drömt en jättehemsk mardröm, och den återkom i en annan version efter sex och då valde jag att gå upp nu eftersom jag vaknade i skräck. Jag hade tänkt ta en joggingtur, men det är skumt vad drömmar kan göra med en. Jag har en jobbig onaturlig känsla som jag inte kan skaka av mig, men förhoppningsvis försvinner den allt eftersom. Och då kan jag ta mig ut för att jogga.

Nu ska jag börja titta på Sommaren med Monika. PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0