Påsklovsplaner

Jag har fortfarande inte diskat (blä). Men just nu orkar jag inte bry mig. Jag är glad, har varit duktig och joggat. Snartelisnart åker jag hem! Det är en positiv hemlängtan, ingen deprimerad utan jag bara är förväntansfull. Jag har massa trevliga planer för påsklovet:

- Spela The sims (obligatoriskt)
- Träffa folk jag inte träffat på länge
- Ha ett Barbiemaraton med Isa
- Umgås med mina närmaste vänner
- Fotografera Malin (vet hon inte om än visserligen men det hindrar mig inte)
- Klippa ihop lite gamla filmer
- Spela in en musikal med Anna, Eddie och Annika (finns risk för att Anna inte vet det, men i så fall så gör du det nu!)
- Skaffa mig en mobil
- Se till att för första gången på tre år inte vara osminkad, oduschad, ofixad och opåklädd när min bror tar hem sina kompisar
- Se Kenny begins med Anna, Eddie, Annika och antagligen också Jonte


Kommentarer
Postat av: Anna

Annika berättade det för mig idag, men jag är inte så mycket för sånt faktiskt.. det är mer eran grej att göra filmer. Får se. :)

2009-03-31 @ 19:19:59
URL: http://nitton9tre.blogspot.com
Postat av: Annika

Emelies*. Emelies grej!

2009-04-01 @ 07:51:46
URL: http://aannikaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0