Skryt och busigt bananasbajs

Jag har sovit en timme, och precis som vanligt efter mina eftermiddagslurar så är min hjärna mos. När jag vaknade först trodde jag att jag var olycklig, efter någon yrvaken minut försökte jag förstå varför men kunde inte minnas. Jag har kom för fyra minuter fram till att jag inte är deprimerad någonstans utan faktiskt väldigt glad. Det låter logiskt eftersom jag var det innan jag somnade!

Ska åter igen skryta om ett MVG: Historieuppsatsen som jag lämnade in den 12 december! Jag hade inte förtjänat vänta på ett VG så länge tycker jag. Jag måste appropå ingenting göra någon nytta av att min hjärna är mos efter dagssömn! Det måste ju vara något roligt man kan göra av det. Skriva dagbok kanske? Man kanske får sådana där jättejätteroliga texter som man brukar få när man skriver halvt i sömnen. Nu svamlar jag. hhihi. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0