Söndagsstädning

Eddies sända vykortNu har jag sorterat och slängt i min ENORMA pappershög! Jag har en kartong med massa brev som jag i framtiden kommer vara så glad över att jag sparade. De fyra vykorten på bilden är från Eddie. Jag har några högar på bordet fortfarande, men de är tack och lov sorterade. Jag ska plocka och fixa lite särskilt med de från filmperioderna och sen ska jag förvara allt åtskilt på olika ställen. Det blir nog bra. Även om jag hatar det egentligen så tror jag ändå på den här grejen med att städa. När man kommer igång kan ibland faktiskt vara rätt kul. Jag har hittat så mycket bortglömt.

Det enda måstet ikväll som är kvar är att jag ska diska. Sedan blir det bara lite kvällsmat, te och Bridget Jones resten av kvällen. Mysigt! Om ni inte gjort det än: GLÖM INTE ATT STÄLLA OM KLOCKAN TILL SOMMARTID. Jag tror inte jag är ensam om att ha mardrömmen att vara helt fel tidsmässigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0