Tack och lov att mitt liv inte är lika dramatiskt

Igår hade jag ett hemskt problem på The sims. Jag gör en Anna och förklarar i detalj. Min simsgubbe (har glömt namnet) var sedan lång tid förlovad med en jättesnygg tjej. De tände fullt på varandra och bodde tillsammans i ett jättesnyggt hus. Han var klättrande upp i sitt drömyrke och de hade fem flickor tillsammans och en sjätte var på väg. Jag hade väntat med att låta dem gifta sig eftersom jag ville ha lust att ta dem på smekmånad. Jag hade sparat hans önskan om giftermål. Efter de fjärde och femte flickorna så gick de på dejt. Hon önskade att de skulle gifta sig och jag sparade hennes önskan.

Plötsligt så dyker en OÖNSKAD önskan upp hos honom. "Gifta sig med Ella Sims". ELLA SIMS? Nu kan ni ju tro att han har varit otrogen eller så och känner något för denna Ella Sims, men icke. Ella Sims är hans "bästa vänner förevigt"-vän som han "kilade stadigt" med under tonåren. Men inget kärleksmojs alls efter att de hade växt upp (tack och lov för det eftersom hon är skapad av sims och därmed skitful). De har inte träffat varandra sedan dess men däremot ringer hon och telefontrackar honom hela tiden för att de ska "åka till city" men jag har tackat nej. Genom detta så har de en stadigare relation på ca 60/80.

Varför dyker denna önskan upp under han och hans fästmös romantiska dejt? Ingen aning. Jag ignorerar den och låter dem äntligen gifta sig. Väl på semestern upptäcker jag något förfärligt. HAN ÅNGRAR SIG. Hennes minne är jättelyckligt men i hans så står det att han inte tyckte att det var en bra idé. Och han fortsätter fjanta runt om Ella. Jag låter den numera-frun bjuda in henne så jag kan se vad jag har missat. Vad gör de då? Jo de kysser varandra. De tänder bara två blixtar och BLÄ. Jag hade jobbat så himla länge på den familjen och nu har han förstört allt. Frun är jättearg och ledsen och alla deras barn hatar honom. Jag hatar honom. Frun har mutat Ella med 50 kronor för att hon ska lämna dem ifred vilket hon inte gör - inte ens efter fem slagsmål. Nu förstår ni. Jätteroligt inte alls.

(bilden är från google och ett uppenbart simsbröllop, inte mitt sims. Tack och lov för dessa är ju skitfula. Mina simmar är snygga, bara så att ni vet. Man får vara ytlig när man spelar sims)

Kommentarer
Postat av: isa

jag älskar diG!

2009-03-16 @ 16:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0