tolftemarstvåtusennio

God morgon! Vaken och klar att gå till skolan efter en underbar natt av 10 och en halv timmes ostörd sömn. Och så en halvtimme till som min mor väckte mig i. Jag trodde jag skulle vakna av mig själv, men det var min väckarklocka som gjorde det jobbet.

Imorgon ska jag ta båten hem. Min lillasyster fyller år så vi ska fira henne med god mat och sedan se Sinigin' in the rain - det ser jag fram emot! Resten av helgen tänker jag spendera med The sims och eventuellt några vänner. Längtar. Idag ska vi ha Workshop i skolan och det ser jag inte fram emot. Tyvärr. Jag vill ha filmhistoria mycket hellre. Workshopen innebär att vi ska (i alla fall idag) jobba med karaktärer tillsammans med scen, och eventuellt filma en scen som vi ska minipremiär för imorgon. Jag har ingen positiv inställning. Blä. Efter skolan ska jag handla presenter till min lillasyster. Jag vet redan vad det blir så det blir inga problem.

Nu ska jag göra 100 % klar. PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0