Skarsgårdfrosseri hos Skavlan

Idag blev jag sur. Igår blev jag också sur då jag såg att både Anna, Eddie och Annika hade sett programmet Skavlan på 1an där för kvällen Stellan Skarsgård gästade - OCH INGEN TALADE OM DET FÖR MIG. Idag i skolan så visade sig att alla vänner i klassen hade sett det också. Ironiskt? Tydligen. Så jag satte mig framför datorn, klickade mig fram till SVT play och sökte på "Skavlan Skarsgård". Till min lycka märkte jag att programmet med Stellan även gästades av Mads Mikkelsen! Jag gillar honom väldigt mycket som skådis men vet inte så mycket om honom som person. Han verkar till synes (ur mina ögon) vara en mycket smart, rolig, sexig och intressant man. Hela programmet var faktiskt väldigt intressant. Stellan är fantastiskt intelligent och underbar att lyssna till. Och väldigt rolig.

När jag sökte på "Skavlan Skarsgård" fann jag även att unge herr Gustaf Skarsgård hade gästat i ett tidigare program! Det var nästan lika intressant. Han sa mycket som var värt att veta (i min värld) plus att det alltid är roligt att se sina favoritskådisar som sig själva. Det var en diskussion om otrohet då en författarina hade skrivit en bok om det då hon hela livet varit den "andra kvinnan". Gustaf erkände då att han en gång varit "den andra mannen", men han ville inte gå in på det. Intressant som sagt. Tredje fyndet jag gjorde var då Lars von Trier pratade om Stellan Skarsgård. Och även Stellan en del om Trier.

Länkar:
Skavlan - Gustaf Skarsgård
Skavlan - Stellan Skarsgård
Trier om Stellan Skarsgård


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0