Man ska väl veta någonting

Inga inlägg här igår, mitt internet hade lagt av. Nu funkar det dock mirakulöst! Måste säga att det känns som om jag inte skrivit på en evighet vilket är lite sorgligt.

Idag blir det en dag med bara film. Fotografisk bild ska vi se en om en känd fotograf och efter lunch ska vi se Die Welle. Jag ser fram emot det! Min absoluta favorittysk Max Riemelt är med i den!

Jag har inte så mycket mer att säga tror jag. Jag ska göra mig klar och sedan fundera på att diska innan jag går till skolan (kommer inte hända). Vi hörs små barn!

Kommentarer
Postat av: Anna

Alltså, gick i alla fall inte att ha flera färger i själva texten. Men sen går det säkert att ha typ en bild i grått och text i vitt, det spelar nog ingen roll. Tråkigt hur som helst!

2009-03-31 @ 07:17:25
URL: http://nitton9tre.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0