24 mars

Malin och VisbyJust nu känner jag mig jävligt seg. Jag har ingen lust att gå till skolan alls, minst av allt ha fotografisk bild. Jag är alltid rädd att vi ska göra något extremt svårt som jag misslyckas med. Det är ju ändå första lektionen den här terminen, så det kanske blir mjukstart. Hoppashoppas.

Imorgon har vi studiedag, så det blir till att dra ut kvällen så mycket som möjligt. Jag ska äta våfflor med Carro mf och lär väl sedan gå hem och titta på film med mera. Jag planerar att påbörja morgondagen med en tidig joggingtur och under resten av tiden sortera lite bland anteckningar och skriva manus. Manuset SKA bli klart. Kan kanske bestämma mig för att minst skriva 35 sidor imorgon. Det lär gå. Jag uppdaterar imorgon kväll hur många det blev!

Bild: Malin och Visby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0