Vad skulle vi göra utan Disney?

Idag släpps Pinocchio på DVD! 70-års jubileum. Jag måste se över min ekonomi innan jag köper den så vi får se om det blir idag eller senare i veckan. Jag funderar på att köpa den i blu-ray, men är väldigt osäker.

Senare i mars, mer exakt den 25e, så släpps även Svärdet i stenen. Och senare i år ska Snövit och de sju dvärgarna komma. Vi har den förra specialutgåvan hemma, fast på vhs - så det blir en bra investering. En film jag är fundersam om jag ska köpa är Mary Poppins (kommer i slutet av april), jag köpte den på dubbeldisc förrförra kristihimmelfärd nere i Ystad och jag tror inte jag behöver en till precis. Däremot så är den kommande mycketmycket finare förpackad. Jag ska nog senare se över hur extra materialet ser ut, om det är någon värd skillnad (och om min ekonomi har råd) så slår jag till!

Just det: (ej Disneyrelaterat) Låt den rätte komma in har också DVD-release idag. Jag tänkte köpa den fast senare då, jag är inte lika angelägen att äga den.

Länkar:
Kommande Disney-filmer
Köp Låt den rätte komma in
Köp Pinocchio


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0