Våfflor, snöstormar och trevliga uppdateringar

Jag fick denna snöstormiga dag äntligen tillbaka mitt matteprov. MVG: 21 av 23 poäng. Det var något cp slarvfel som jag stör mig lite på, men jag orkar inte lägga någon större energi på det. Två fel är ju faktiskt grymt bra för någon som ska vara dålig på matte. Mer om dagen: Fotografisk bild blev inte så hemsk. Jag var nervös, men lyckades för första gången i mitt liv framkalla en film! DET NI. Om två veckor får jag se om mina bilder jag tog innan jul blev något bra.

Jag fick ett jättetrevligt och långt mejl från Felicia (/tjejen som var här på intagningsprov) om hennes dag på Filmgymnasiet. Mycket igenkännande. Hon hade berättat om hur hon hittat skolan och då nämnt mig och min blogg, och då hade Staffan tydligen skrattat och sagt att det var "typiskt mig". Det är ett mysterium varför, men å andra sidan så är ju hela Staffan ett stort mysterium!

Ledigt imorgon. Ska upp två timmar efter tuppen för att dra ut på dagen ordentligt. Ha det bra gott folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0