What's next

Den tre timmar långa engelskan är kortad till en timme och fem minuter. Tjoho! Alltså 25 minuter kvar, längtar. Vi ska se en pjäs eller något på a7. Jag bryr mig inte vad som har räddat mig faktiskt, bara jag slipper göra något jobbigt ("man lever bara en gång" har sina gränser). Lite olaglig är jag nu som bloggar istället för att göra skolgrejer, men det hindrar mig inte. (fniss?)

Efter skolan kvart  i två ska jag handla lite grejer för att sedan hem, jogga, skicka in engelskan (igen), städa och diska. Jag ska be mamma att ta med alla mina Georgia Nicholson-böcker. Känner att jag behöver min vän just nu. Eller behöver och behöver, snarare VILL ha min vän. Aja. Nu slutar vi. Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0