Argsigt och grillkväll

Jag är bara så otroligt sur på mig själv just nu. Först och främst så skiter sig allt som har Jeanne d'Arc-grejen att göra. Sedan så bestämde jag mig att jag skulle gå upp tidigt och verkligen skulle fixa det. Då försover jag mig såklart jättemycket, grrr. Jag hade ställt klockan men jag tänkte inte ens utan bara la mig ner och skulle ligga där en stund - och hade inte ställt om alarmet. PARDON? Idiot. Jag är så himla sur. Bio med pappa lär jag ju glömma om jag ska hinna innan festen ikväll.

Igår var det i alla fall trevligt. Jag åkte in till stan med Malin och så åt vi lunch med Isa. Sedan på kvällen kom en hög människor hem till mig för grillkväll. Som ni säkert listat ut vid det här laget så grillade vi. Det var inte så mycket mer än äta och prata - mycket trevligt. Isa, Eddie och Annika sov över och åkte för ca fem minuter sedan.

Nu ska jag sätta på mig lite kläder, göra ett schema för dagen och sedan sätta mig i uterummet. Önska mig lycka till. PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0