Förberedelser

Jahapp ännu en dag. Trevligt var det hos både Annika och Eddie igår. Jonte kom också och grillade - glad överraskning! Idag cyklade jag hem från Eddie klockan åtta och väl hemma gjorde jag mig redo för att åka in till Västerås (tvättade ansiktet, wow). Först skulle pappa kolla på en bil och in till Bauhaus så då sov jag (behövdes). Väl på stan spenderade jag 20 minuter för att köpa nödvändiga grejer och nu är jag hemma igen. Nu ska jag äta och sedan bara vänta på att klockan är tillräckligt mycket för att jag ska kunna göra mig i ordning. Klockan sex ska jag vara hos Anna för lite förmys innan vi drar till Kvarnhagen för att fira henne! Jag längtar och hoppas det blir riktigt kul. Men jag ska inte ha för höga förväntningar för då går det väl åt helvete. Nåja. Nu ska jag äta. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0