Ge mig snygga smartbrillor

Jag har i flera månader känt en längtan efter nördiga brillor. Är det inte bara helt otroligt snyggt? Jag har jättedålig syn på ena ögat, så om jag har tur så säger optikern (när jag gör syntest för att få övningsköra) att jag bör ha brillor. HOPPAS. Inte för att jag vill ha dem jämt, utan bara när jag har lust att se lite snyggt smart ut.
Glasögonsnygg
Jag vet att hon är tecknad, men dösnygg är ändå Anita (från de 101 dalmatinerna) i sina bågar.

Få slår Grace Kelly. SER HON SMART UT ELLER VADÅ? Har till och med två brillor ser jag nu, vad nu det kan vara bra för.
Glasögon
Och så några galet snygga brillor från synsam.se. Snyggtsnyggtsnyggt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0