GÖLL

Måste bara berätta att jag har fått reda på Stellan Skarsgårds sjunde barn som han fick för ungefär en vecka sedan ska heta Ossian! Är inte det underbart? Ett av mina favoritpojknamn!

Som fan av Skarsgård-land kanske jag förväntas dra en stor debatt huruvida det är rätt eller fel om Skarsgårds giftemål och barn vid sin ålder med yngre kvinna precis som alla andra. Många har en åsikt, men jag kan säga att jag står utanför allt moraliskt tänk angående hans privatliv. Det angår mig inte och det jag tycker kommer inte förändra något så jag kan lika gärna vara tyst. Jag har ingen anledning att tycka något så länge han fortsätter sin karriär som skådespelare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0