IKEA NÄSTA

Jag kom hem igår och båtresan gick bra. Jag var lite arg, men ilskan tonades bort då jag hittade en fransman. Väl hemma begav jag mig direkt till Isa för att äta kvällsmat och mysa. Kvart över elva kom Johan (hennes pojkvän) och då åkte jag hem. Jag hade tänkt vara uppe med min familj men hela bunten sov ju! Trist, så jag la mig för att sova också. Alltså blev det en lång natts sömn - såhär utvilad har jag inte låtit mig vara på länge!

Helgens planer är fortfarande en enda stor röra. Fest hos Brilli (?), grillkväll hos Eddie, middag med familjer, filmkväll med Rasse och bunten, bio med pappa... gaaah säger jag bara. Några måste sållas bort. Men jag har ett förslag till er vänner: Om Eddies grillkväll redigeras och blir en grillkväll i mitt uterum (om bra väder, utanför uterummet)? Min familj är borta imorgon. Hör av er om ni läser detta.

Nu ska jag göra mig iordning och sedan blir det IKEA för hela slanten! Puss på er små barn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0