J'adore

Jag känner att jag trivs med min nya design. Ovan är jag fortfarande, men den känns fräsh! Inte så rörig som den förra. Någon tycker tydligen att den är hemsk, så ledsen att göra den besviken - men han/hon vänjer sig nog också!

Jag hade en enorm lust att ringa Isa på vägen hem idag. Sedan kom jag på: Fan, hon är ju i Paris. Det samtalet kändes inte värt att betala. Men imorgon är hon hemma, och jag kanske träffar henne redan då. Annars blir det lördag kväll med alla andra älsklingar. Jag har inte så mycket mer att säga just nu, så det blir till att avrunda detta inlägg. Ganska enkelt: Puss.

Kommentarer
Postat av: eddie

Jag älskar din design :D

2009-05-15 @ 23:13:13
URL: http://ingentingnyttundersolen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0