KASTRULL

Eddie och Jonte hos BrilliUnderbar kväll hos Brilli. Det enda som saknades var Fredrik som vi av okänd anledning inte lyckades få tag på. Eddie hämtade upp mig kvart i sju och vi cyklade tillsammans mot Brilli (födelsedagsbarn). Vi visste inte vilket hus vi skulle till men det löste sig. Väl på pojkens tomt är det första jag ser alla de som absolut INTE fick komma. Det gjorde inte mig det minsta då jag tycker om dom, av någon skum anledning. Kvällen fortskred med lite tjafs (inget med mig inblandad!) men det var väldigt trevligt ändå. Jag har några roliga videoklipp som kommer skänka mig mycket glädje i framtiden. Redan idag faktiskt, trots att mina dåliga resonemang inte finns med (eller?).

Efter några grymma timmar av håll igång cyklade jag och Eddie hem "FORT SOM FAN" för att dricka te och äta kvällsmackor. Sedan sov vi. Klockan åtta gick vi upp och nu hoppas jag på att alla kommer klockan ett för lite mys. Isa har tackat nej, Annika står och väger och Anna har inte hört av sig. Isa is excused, Annika: KOM, Anna: du också. Tänk på att ni inte får träffa mig på tre veckor. Nu ska jag göra viktigare saker, pusssss.

PS. Bilden är ett försök till ett videoklipp men eftersom jag inte kan min kamera blev det en bild. Eddie ska alltså berätta historien om min nästanblåtira och därför minen.

Kommentarer
Postat av: eddie

Du min vän, de där videorna är inget för utomståendes ögon. Det är en snäll varning, annars kontaktar jag maffian.

2009-05-24 @ 19:46:13
URL: http://ingentingnyttundersolen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0