Mästerkyssare, eh

Måste bara berätta: Jag sov hos Anna i natt med Anna S och Annie. Drömde en ganska skoj dröm. Jag var typ kostymassistent åt Leonardo DiCaprio under inspelningen av någon film. Eller jag vet inte vad jag hade för jobb egentligen för det varierade hela tiden. Jag hade i alla fall precis sett han och hans motspelerska öva på en scen (jag var den enda åskådaren). När dom var klara så gick hon iväg lite halvt och tjurade av okänd anledning (hon var jättebitchig). Och då gick jag upp på en stege som Leonardo stod på. Sen började vi att kyssa varandra helt utan vidare - och det var tydligen var att han skulle öva på en kysscen (fel person att öva på tror jag). Fast sedan så var det bara hett och jag tror båda sket totalt i att vi skulle "öva". 

Sedan hoppade drömmen lite och jag skulle "hjälpa" en gammal klasskompis från nian (som jag förövrigt träffade på valborg) med matteläxorna efter skolan. Både han och jag låg tydligen efter. Säkert. Aja, poängen med drömmen var i alla fall Dicaprio-grejen. Jag gillar ju inte honom alls så det kändes lite skumt. Han var i alla fall rätt dålig på att kyssas - ifall ni vill veta det (fast dom som vill veta det läser inte min blogg).

PS Sådär fem timmar senare: Träffade en medlem ur bandet Naast också! Det gillar vi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0