Nationella matte, del 1

Och så var nationella idag! Del 1 och en större uppgift som jag inte hade en aning om att vi skulle göra. Men vet ni vad? Det gick bra! Första delen var jag klar med på rekordtid, men p g a att hela salen satt kvar utan att hämta miniräknare kollade jag igenom och upptäckte några fel så det var bra. Sedan började alla röra på sig vilket gjorde mig nervös så jag gick ned för att lämna in del 1 och miniräknaren. Jag tror man kunde vi 5 G- och VGpoäng plus MVG-plupp på uppgiften. Vi hade någon sådan i nian och då hade jag jätteproblem. Men fantastiskt nog gick det bra! Trodde aldrig jag skulle lösa sista frågan, MEN DET GICK! Dock är jag ju inte säker på att det är rätt svar, men Joanna (förmodlingen smartast i klassen) hade samma så jag är lite lugnad. Oavsett så har jag presterat bättre än någonsin genom att bara komma på några faktum i hur det skulle vara. Nöjd, nöjdare, nöjdast - helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0