Ny design

Ni som inte är blinda och har varit här förut ser att det har skett en del i designen denna eftermiddag. Jag är inte hundra på färgen i rubrikrutan än, så det är det som kanske ska till och ändras. Headern är cp och sne som vanligt, men jag kommer aldrig fatta hur jag ska fixa det så den får se ut som den gör.

Bilden i headern är Audrey Tautou i Amelie från Montmatre. Anledningen? Bra film, franska, vacker kvinna och bio! Hon sitter i en biosalong och jag har gjort en egen version av biostolarna runt henne. Om man ser och fattar det har mitt budskap nått fram. Vi får se hur det blir med den saken. Och nu vill jag såklart höra eran åsikt; Vad tycker ni om den nya designen?


Kommentarer
Postat av: Annika

Den är... du!

2009-05-13 @ 17:17:26
URL: http://aannikaas.blogg.se/
Postat av: Anonym

den är hemsk :(

2009-05-13 @ 18:39:48
Postat av: Anonym

Väldigt... glad? ;D

2009-05-18 @ 21:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0