"Och han stör mig trots att han inte vet"

Så nu är jag tillbaka i Visby. Jag anlände till mitt rum runt tolv igår natt och välkomnades av en fruktansvärt äcklig centimeterstor spindel. Död är den. Lite nervös var jag att det skulle finnas fler när jag skulle sova, men jag tror det var lugnt. Nattens dröm var inte nådig - typiskt att drömmar bara ska jävlas.

Idag är det vanlig skoldag och när jag kommer hem ska jag plugga till nationella proven del 2 som äger rum imorgon. Vad jag ser fram emot det - INTE. Idag ska jag ha min nya röda skinnjacka som jag har fått av mamma. Vi får se hur det går, inte för att det kan hända så himla mycket. Nu ska jag äta min gröt och bara finnas till en stund innan jag går till skolan. Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0