Och solen gömmer sig med en kopp te hon också

PLUT
Plutdag - förstår verkligen inte varför det kallas såhär, alla vet att det heter studiedag!


Dagar då man är ledig och inte har något att göra (nåja, om man ignorerar engelskauppsatsen, städningen och diskningen) blir lätt förstörda av bra väder. Missförstå mig inte nu - jag älskar fint väder. Men ensamma och långa dagar kan man endast en begränsad tid äga rum utomhus. Och inomhus i fint väder blir allt så himla ångestladdat. Regn och molnig himmel passar mig så himla bra idag. Film, te och lite skrivande. Bättre blir det inte! Jag älskar och älskar just nu. Risken för att ett blödigt inlägg kommer snart är stor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0