Thank you for smoking

Jag fick genom musikvideon till Bobby en påminnelse hur extremt snyggt det är att röka. Nej det är inte värt alla konsekvenser och när rökarna blir gamla är det äckligt (rökhosta, läskig röst och snusklukt). Jag skulle inte kunna börja röka själv för det är inte värt det. När du träffar folk i verkligheten kan det vara så otroligt ocoolt, töntigt och äcklig lukt (fast måste erkänna att på vissa som röker vill man bara begrava näsan i deras hår på). Men det kan visuellt vara mycketmycket sexigt att röka. Jag vet att jag skrivit en sånt här inlägg tidigare, men det var länge sedan så ni får en repris.

Keira Knightley är snygg när hon röker
Heath Ledger är snygg när han röker
Cate Blanchett är snygg när hon röker
Johnny Depp är snygg när han röker
Ryan Adams är snygg när han röker
Keira Knightley som Domino är jävligt snygg när hon röker

(Ofta inte till och med jag är lite snygg när jag röker? Eller mja, egentligen mest skabbig men jag gillart)

Kommentarer
Postat av: Anonym

mr depp är mkt trevlig att titta på.

2009-05-29 @ 07:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0