Suck och stön á la Sallyman

Det har kanske inte varit världens bästa dag. Jag har varit på dåligt humör och inte gjort så mycket annat än tvätta. Det enda som jag hade inplanerat var att göra svenskarecensionen och eventuellt dramautvärderingen i Almedalen. Påväg ner dit så upptäcker jag att det är jättemycket folk ute. Då kommer jag på att Joanna sa att typ hela Gotland (inklusive hon själv) skulle ner i Visby och titta på studenterna påväg ner till studentbalen. De åkte tydligen någon lång vända i fina bilar. Sant. Jag hade alltså glömt bort det helt och fick knöla mig ner till Almedalen. Väl där så visar det sig att det är samlingsplats nummer ett (slutstation?) för alla åskådare och finklädda. Gud. Jippie verkligen INTE. Mitt humör sjunker ännu ett snäpp. Som slafsigt klädd och fixad så är en enorm folksamling inget man drömmer om. Jag slog mig i alla fall ned i gräset med min musik och mina böcker. Det blev en stunds obekvämt och ofokuserat pluggande med folk stående överallt omkring en. Jag gav tillslut upp och begav mig hem igen.

Nu känner jag mig helt cp och orkar ingenting. Om tre minuter ska Malin och jag gå ner till caféet Amelia för att möta mamma och pappa och äta kvällsmat. När jag vinkat av dem tänker jag göra svenskan och komma på något sätt att muntra upp mig själv. Det blir dålig uppdatering nu i veckan förresten! Jag saknar internet.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Anna

Sv: haha :) Nej han har samma kläder? Bara en jacka över den där gröna t-shirten om det var det du tänkte på.

2009-05-31 @ 18:18:35
URL: http://nitton9tre.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0