Modersmys

Här sitter jag i mitt lilla rum på snäckgärdsvägen, men för en gångs skull inte ensam. Mina kära mor är på besök över helgen och vi kommer säkert att ha trevligt! Efter en skoldag med orientering och MVG på datakunskapsprov (läskigt enkelt, men i alla fall) så gick jag hemåt och fann min mor som städade. Skönt då det nu är rent. Sedan gick vi ut och åt på en av Visbys godaste resturanger: Jo da. På hemvägen gick vi en myssträcka genom Visby, och nu efter att ha lånat ut Bert-serien och American Psycho till Simon ska jag och mamma se filmen "Stekta gröna tomater". Någon mysig och rolig från 1991 tydligen. Nyutkommen på DVD om jag inte fått allt fel. Mamma fick välja från bibblan, får se om jag ångrar det. Ha en trevlig kväll.
Mamma
Mamma
Sorgligt
Buhu, blev så ledsen. Ville ta med den hem, men mamma sa att jag inte fick då barnet kanske kom för att hämta honom. HOPPAS DET. Om den är kvar på söndag adopterar jag den. Snyft.
Domkyrkan
Trappa vid domkyrkan

Kommentarer
Postat av: s-ally

ofta du varken sätt eller hört talats om stekta gröna tomater? :S

2009-05-09 @ 11:19:12
Postat av: eddie

Det finns inte en chans att du kommer att ångra det, den är grym.

2009-05-09 @ 11:41:04
URL: http://ingentingnyttundersolen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0