Sleepy

Jag är just nu väldigt sugen på att gå och lägga mig och sova i tjugo minuter och få lite mer energi för att kunna vara uppe hela natten. Jag måste utnyttja tiden, det är inte varje dag morgondagen är en studiedag! Hm, ska fundera på det ytterligare.

Och nu är det väldigt mycket senare än när jag skrev det där. Aja, har bestämt mig för att sova en stund. Sedan ska jag skriva lite grejer och efter det ska jag titta på tv. Det ni! Senast jag såg på tv var... kanske var Let's dance-finalen men kan inte säga säkert. Puss allihopa! Ni får bilderna efter mitt powernap.

Kommentarer
Postat av: Iréne Sellén

Jag har ockås studiedag i morgon. Skall börja med sista delen av beteendemedicinen.

Puss och Godnatt!

2009-05-04 @ 22:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0