Gratis är UNDERBART

Jag fick förresten en gratis tshirt såhär på morgonkvisten. Jag älskar min bror! Han hade fått tre gratis tshirtar från jobbet och så gav han en till mig. Min är en Kent-tshirt. Visserligen lyssnar jag inte på dem och har hört få låtar men ändå. Den är rätt tuff ändå. Ni får en bild senare (glömde USB-kabeln i Visby). Den passar faktiskt mycket bra till min fina outfit idag. Den matchar min halvt osminkade och rökstinkande look.

Dagen är bestämd nu. Snart ska jag till Annika för att träffa Isa och Anna. Vi ska prata och fika tror jag. Klockan sex ska jag, Anna och Annika över till Eddie för att grilla. Låter GRÄJT i mina öron! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0