Sammanfattning i bilder från valborgshelgen

Alla fina bilder är tagna av Anna, ni ser säkert vilka de är.
Onsdagkväll - Temys hos Isa
Onsdagkväll - Temys hos Isa
1 maj
Fredag - Kent-tshirten jag fick av Johan
1 maj
Fredag - Hos Annika, jag hittade en igelkott!
1 maj
Fredag - Hos Annika, Anna tog bilder
1 maj
.... bland annat denna på mig som nog är min nya favorit!
1 maj
Fredag - Hos Annika, Isa och Annika myser i solen med skolkatalog
1 maj
Fredag - Grillning hos Eddie. För Annika är lagom aldrig tillräckligt (ja, endast hennes korvar)
1 maj
Fredag - Grillning hos Eddie, Jonte!
2 maj
Lördag - Mys med saft och kaka hos Anna på hennes födelsedag!
2 maj
Lördag - Världens mysigaste bild! Annika och Isa var där.
2 maj
Lördag - ...precis som jag!
2 maj
Fredag - Anna fick 6 st teer av mig (som ser ut att vara många färre på denna bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0