Älskade fåntratteri

Fåntratteri. Det är skönt när man lyckas sätta ord på en hel massa saker. Just nu virvlar en hel del tankar i mitt huvud. Fåntrattiga sådana, fundersamma och tveksamma.
"Jag vet ingenting, vill jag veta något?" läste jag denna morgon på Eddies blogg. Stämmer alldeles för bra in på mig.
Sedan har jag beslutsångest angående fredag. Jag orkar inte dra hela historien här, men kort och gott handlar den om jag ska åka hem i helgen eller inte. blä.

Caroline skulle lite vänligt följa med mig och lämna mina böcker till biblioteket idag, men det slutade med att vi gick och fikade. Vi pratade till fiket stängde och det var sååå skönt och mysigt. Jag skulle aldrig gissa att vi skulle göra det imorse, härligt med oplanerade saker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0