Anna och kärleken

Jag har hittat texten som jag sparade för tusen år sedan - texten då Anna vittnar om det hårda kärlekslivet i sjuårsåldern. Jag tycker att den är så himla söt.
ENJOY:

"Jag sa till Kim att hon skulle fråga Robin om vi kunde vara ihop. Då viskade hon till Robin :"Får Anna chans på dig?" och då viskade han tillbaka: "aa" . Sen gick hon fram till mig: "Han sa ja!" . Sen kramades vi på mattan. Sen i klätterställningen, när han var ihop med alla, typ. Så hade vi inte sagt nått till varandra på länge. Då sa jag : "Varför är du ihop med mig om du inte gillar mig?" , -dåligt självförtroende- . Då svarade han: "Vi är inte ihop""


Kommentarer
Postat av: mamma

Varför ska du inte vattna Edvin?

2009-11-03 @ 21:45:46
Postat av: mamma

Varför ska du inte vattna Edvin?

2009-11-03 @ 21:46:25
Postat av: mamma

Varför ska du inte vattna Edvin?

2009-11-03 @ 21:51:17
Postat av: Eddie

Ja ta och vattna Edvin nu! JAG ÄLSKAR ROBIN!

2009-11-04 @ 09:18:26
URL: http://ingentingnyttundersolen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0