Besegrade

Nästn alla mina fina LPskivor har under natten ramlat ner från väggarna p g a kluddbrist. Så mitt "instängda" problem är inte aktuellt längre. Dock så vet jag inte om dom här skivorna är dom jag helst vill ha uppe, jag har massa beslutsångest på den fronten. Båda Rolling Stones överlevde natten, lika så Bruce Springsteens "Born in the USA" och Queens "Sheer heart attack". Vi får se hur det blir! Man kan ju variera sig lite till och från annars.
Nu ska jag stänga ner datorn och lägga mig och läsa eller något. Puss.


Kommentarer
Postat av: Eds

Svar: Jag vet hahaha! Värsta beslutsnojan, fåntratt är bästa ordet! :D<3

2009-11-11 @ 07:10:01
URL: http://ingentingnyttundersolen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0