boring

När jag gick upp imorse var jag trött (inget ovanligt) och hade totalt glömt bort att jag faktiskt sovit mindre än sex timmar. Vilket var bra för annars hade det förmodligen varit värre. Jag har haft en lätt huvudvärk framtills nu som måste bero på det, fast jag vet inte - det är ju inte direkt första gången jag sover så lite.

Hur som helst varför jag gick och la mig så sent: Jag och Simon var hos Andrea. Felix, Jennie, Theo och Alfred var där. Inget konstigt eftersom dom bor i samma lägenhet. Förutom Alfred egentligen, men han snyltar tydligen för att han inte gillar sin egen (weird). I alla fall: Andrea var inte närvarande den första tiden (letade efter Theo i Visby) så vi andra underhöll oss med Simpsons. Vilket liv. När dom tillslut anlände så kollade vi först på två avsnitt ur Sunes jul och sedan blev det Happiness.

Min beslutsångest angående hemfärd eller inte sitter väl egentligen kvar, men jag har bestämt mig för att stanna. Jag hade ett stöttande samtal med Isa igår och vi kom fram till att det var betydligt fler nackdelar att åka hem. Plus att jag inte riktigt skulle få uppleva den fest jag åkte hem för p g a flera saker. Det är skönt att ha det klart i alla fall. Jag önskar mig själv en helg med fest och filmen "Nu är det jul igen". SEE YOU LATER ALLIGATOR.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0