Bus eller Visby?

Eddie och jag var på äventyr igår. Förfest hos Andrea och sedan ut på demonstrationståg mot vemvetvad (därav rubriken). En hög utklädda människor som gick efter en bil som spelade musik. Sedan kastade dom ägg och det gillade jag inte, men det var inte så mycket att göra åt.
Under demonstrationsgrejen så bekantade jag mig mest med en ung man vid namn Pontus som är musikestet.
Förfesten var dötrevlig.

Vad mer? Jo, jag och Eddie har haft en superbra helg. På bilden är det hon, jag lånade den från Kalle för jag tyckte faktiskt att jag behövde en bild som föreställde oss (var dock inte så många sådana, därför den fantastiska kvalitén).
MIN CRUSH VÄXER SIG. Inte bra. Men den dör säkert snart för jag ska inte vattna.

Nu ska jag och Eddie gå till affären och vi ska köpa fetaost och chips. Och ta ut pengar. Sen ska vi bara mysa och inte göra någonting. Ta igen oss efter igår. Men det får man för det är sööndag.




Hatar mellanrum.

Kommentarer
Postat av: Eds

När du skrev detta så kallade du mellanrummet någonting som jag tänkte att det ska jag komma ihåg och sen kommentera men nej nu sitter jag här och kan inte komma ihåg vad fan det var för skoj du sa.

2009-11-02 @ 16:25:15
URL: http://ingentingnyttundersolen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0