Isolering

Jag funderar på att isolera mig totalt med Harry Potter. Om något inte hör av sig. Gå och handla kvällsmat, jogga, läsa. Kanske se på någon av filmerna också. Det känns som det är det enda roliga alternativet just nu.
Haha nu låter jag helt emo. Jag är inte emo. Jag har en tänkartid. Jag har faktiskt legat helt still i sängen i 20 minuter och bara tänkt. Utan att somna. Det var skönt. Och det låter också emo. Men det är det inte. Det är bara ett huvud med tankar. I alla dess former.
För att bevisa att jag inte är självmordsbenägen: Svenska betyget på historieuppsatsen blev MVG! Och det var jag orolig för - jag fattade verkligen inte hur man kunde få bra betyg i det.
MENMEN, åter till annat. Kram.

Kommentarer
Postat av: Joanna

HUR HAR DU FÅTT REDA PÅ SVENSKABETYGET??????????????????????

2009-11-22 @ 00:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0