Engagemang

Jag har studiedag imorgon, men kan inte påstå att jag är alltför entuastisk. Just nu känner jag mig inte entuastisk över någonting faktiskt. Jag önskar mig ett mirakel bara.
Jag funderade på att bryta mitt jullöfte och börja kolla julfilm, men kom på att jag nog hellre kollar Penelope och förälskar mig i James McAvoy.
Jag var väldigt duktig och tvättade idag. Wow, tycker jag. Och gud vilket tråkigt inlägg. SÅ entuastisk är jag ungefär. "Skit" som Annika skrev om i sitt senaste blogginlägg. Passar bra in.
Nej nu ska jag ta min snuvighet, mongotankar och lust att gå och lägga mig någon helt annanstans. Tjosvejs.


Kommentarer
Postat av: Eds

Att förälska sig i James McAvoy är nog bland det bästa man kan göra!

2009-11-04 @ 20:36:18
URL: http://ingentingnyttundersolen.blogg.se/
Postat av: Annika

Jag skänker en tanke till dig varje dag.



När allt är "skit" så kan det bara bli bättre. Höga odds för det! <3

2009-11-04 @ 20:56:24
URL: http://aannikaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0