ECO BABY

Nu har jag lunch och är hemma. Såååå nöjd med allt. Jag fick något infall på ICA och gjorde något jag aldrig gjort förut på denna ö: Jag köpte potatis. Det låter helt sjukt men det är sant. Jag har aldrig köpt potatis här. Men idag gjorde jag det. GOTLÄNDSK! Närodlad alltså. Jag tänker mig god sallad och inhandlade också kallrökt lax (och ekologiska tomater). Lite väl dyrt kanske, men jag vill verkligenverkligen äta det ikväll.
Jag handlade också glögg och julkalendern! Så ikväll blir det glögg och Pelle Svanslös med Caroline, och imorgon bitti blir det Superhjältejul. Lycka.
Nu ska jag äta ravioli och spela gameboy (min gubbe heter Martin Mystik, Isa!) innan jag går till skolan. Jag är så cool.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0