En fredlig pizza utan allt

Ännu en dag i mitt fantastiska liv. Jag har varit tillbaka på Säve för Mot våld för medmänsklighet-manifestationen (glömmer hela tiden bort ordet, så kan vara fel). Det var ganska mycket fri tid att titta på utställningar m.m. För att sammanfatta så har jag masserat lite, stöttat Joanna genom hennes mensvärk, fått nya musiktips av Micke och absolut mest stått ute med folk som röker. Och förstås jagat ciggaretter tillsammans med en mycket nikotinberoende och fattig Alfred.

Resten av eftermiddagen ska spenderas på något vis, och halv åtta ska jag infinna mig hos Andrea. Simon ska innan dess också tala om han hänger på eller inte - blir sur om han inte gör det. Så ja, mina vänner. Ha en fortsatt bra dag mina kära vänner. Och önska mig detsamma.

Kommentarer
Postat av: Eddie

Det är inget r i manifestation! :D<3

2009-11-12 @ 20:46:19
URL: http://ingentingnyttundersolen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0