Här krävs list och styrka

Jag hatar Twilight. Jag läste boken, tyckte den var okej, jag såg filmen och kräks nu på båda. Lite principsak är det: Alla fjantiga småtjejer som skriker sig hesa av både den men främst Robert Pattinson. Jag AVSKYR Robert Pattinson. Jag vägrar beblanda mig med skrikande småtjejer, men kommer nu förmodligen gå och se New moon på fredag. Varför?

Jo, jag har haft många diskussioner om Twilight och jag har kunnat stå upp för mig själv eftersom jag både sett filmen och boken. Men jag kan inte säga att New moon suger om jag inte sett den. Så när Andrea frågade om jag skulle hänga på så sa jag först blankt nej. "Aldrig betala för att se den filmen". Men efter att ha funderat så kom jag på det smarta i att se den, och nu betalar mamma så jag bryter inte ens mot mina egna regler. Alla blir glada och lyckliga.

PS. Den fick en trea av moviezine (morr), och jag skaffade mig snabbt ett favoritcitat ur recensionen:
"Förresten ska vampyrerna enligt boken vara bleka och utan kroppsbehåring, bara ögonbryn och hår på huvudet. Det hade väl inte varit så svårt att vaxa Robert Pattinson lite men vem vet, han kanske vägrade."

Kommentarer
Postat av: Eddie

svar på svar på svar, finns ingen att skriva om!

2009-11-19 @ 00:02:29
URL: http://ingentingnyttundersolen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0