Kärlek

Jag fick en fantastisk insikt imorse eller om det var igår natt. Det var väl en fortsatt fundering på Caroline och Isa-diskussionen om förhållanden. Jag kom väl omedvetet in på hur det skulle vara och göra slut med någon. Det var ingen sorgsen tanke, utan bara en objektiv sådan. Jag funderade lite till och tänkte på hur jag skulle känna om en kille gjorde slut med mig/dissade mig gruvligt efter på G-skap. Då insåg jag detta fantastiska: Även om jag säkert skulle bli sårad så skulle denna person inte i närheten betyda så mycket som min familj och mina bästa vänner. Han skulle väl göra det efter ett tag, men... det skulle vara ett jävligt bra tag i så fall. Nu är det inte meningen att alla med pojkvänner ska bli sura på mig eller så, för det är bara min idé om mina egna känslor. Jag skulle liksom inte ens bli "sårad" om t ex Annika gjorde slut med mig. Det är bortom sårad och krossade hjärtan. Allt jag upplevt med dessa människor, det går ju inte ens att sätta ord på hur mycket jag tycker om dem.
Utan dessa:

vänner
EMELIE IS NO MORE

EMELIE ÄR DÖD

EMELIE TAR SJÄLVMORD


Kommentarer
Postat av: Annika

Det tog ett tag innan jag klurade ut den där "inte ens blir sårad" biten. Lät lite som om du inte skulle sakna mig alls. Hehe! But I got the picture!



Name a day! Då blir det Ensamma Hemma och mys på hög nivå.

2009-11-19 @ 16:56:10
URL: http://aannikaas.blogg.se/
Postat av: Eddie

HAHA jag fattade inte heller först, jag tänkte vafan skulle hon inte bli ledsen alls?! Jävla stoneheart men fattade sen xD

2009-11-19 @ 20:14:17
URL: http://ingentingnyttundersolen.blogg.se/
Postat av: banan och lite a+n+a ... + a

<3

2009-11-19 @ 21:06:32
URL: http://nitton9tre.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0