MAX MANUS

När jag var i London så köpte jag (bl a) den norska filmen Max Manus. Jag har lånat ut den till min klipp-/och manuslärare Arvid och jag pratade idag med honom om den. Han hade hunnit se början och "råkat" komma på att en av regissörerna (båda?) gått på Stockholm filmskola tillsammans med honom, och att han gjort en film med någon. Dock så fick jag inte se den för den var tydligen asdålig. Jag förstår inte hur han inte kunnat veta att han klasskompis gjort Max Manus! Den är ju hyfsat känd, och han ville ju se den. Och så är den bra. Förbannat jävla bra! Den kanske till och med kommer hamna på listan över mina favoritfilmer, men det återstår att se.
Se trailern, håll käften om vad ni tycker. Se filmen, och skaffa en ordentlig åsikt.


Kommentarer
Postat av: Eddie

Its amazing!

2009-11-09 @ 19:38:22
URL: http://ingentingnyttundersolen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0