Mer

Carro julbild

Jag har överlevt all info om festen! Mycket tack vare Annika antar jag.
Eddie ringde efter jag somnade och berättade något mycket roligt, och sedan totalnekade tidigare info jag gett henne. Hahah, jag ska ringa henne imorgon och få höra mer. Nu längtar jag efter bilder på facebook! Jag vet att Isa var någon ur Kiss och att Johan var Jesus - men resten är bortom min vetskap. Spännande!

Nu ska jag städa, sen duscha (har joggat, duktigt) och äta för att sen ge mig ut på stan. Jag ska förmodligen köpa lite grejer till Isas, Eddies, Annikas och Annas julklappar och pyssla lite med dem i eftermiddag. Kanskekanske julkalendern Pelle Svanslös. Carro kommer ju över ikväll för julmys och då blir det årspremiär för julmust. Därav bilden: Julbild på Carro från förra året som jag fick äran att redigera.
Aja, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0